Už jsme se báli, že překonat náš cíl bude jako překonat rekord Jarmily Kratochvílové v běhu na 800 metrů (ten odolává už od roku 1983). Ale zabrali jsme a překonali laťku 100 členů. Dnes nás je už 103. Jak se nám to povedlo? Máme víc obsahu, nový youtube kanál, upravený web, spoustu webinářů a aktivní sekce. A nespokojujeme se jen s lokální reprezentací. Na konferenci World Work Place ´21 bude prezentovat náš člen – ĆSOB. To vše jsme řešili na Představenstvu IFMA?

 

Post COVID

Covid, očkování, testování všude kolem nás, za námi i před námi. A nejen o tom bude březnový webinář, který se uskuteční  25. 3. 2021 od 9:00. Dotkneme se aktuálních epidemiologických opatření a jejich vlivu na FM, nedostatku či přebytku pracovníků, space managementu, home office, online prostředí atp. Pro členy zadarmo, pro nečleny za 500 Kč. Ladíme poslední detaily, vy se registrujte se zde

 

Youtubeři v IFMA

Natočili jsme videa, kde představíme Facility management i laikům. A k tomu máme nový youtube kanál, který propojujeme s našim webem a sociálními sítěmi. A moc nás to baví. Přečtěte si náš nejčtenější článek za únor, tohle bavilo i vás.

 

ČSOB boduje s BIM

Nová budova ČSOB v Praze na Radlické je unikát. Takhle komplexní administrativní budova postavená v BIM je příkladem pro ostatní. Dan Rubricius a Tomáš Filip o tom budou povídat na mezinárodní konferenci IFMA – World Work Place ´21. Určitě o tom napíšeme víc v novinkách. A pokud to chcete vidět přímo na konferenci, registrujte se zde.

 

Konzultanti a IT

Tihle dva se do toho pustili s vervou. Konzultantská sekce pro Vás připravuje dokumenty, které s Vámi nasdílí. My v IFMA pro Vás připravujeme seznam konzultantů, abyste věděli, kam sáhnout, až budete potřebovat poradit. Naproti tomu v sekci IT se připravuje seznam CAFM systémů dostupných na trhu, abyste je nemuseli složitě pátrat. Navíc hledáme způsoby, jak k poskytovatelům CAFM systémů dostat nové talenty.

 

Per rollam

Valná hromada proběhne 15. 4. 2021 formou per rollam. Hlasování o novém Představenstvu i schválení výroční zprávy a dalších dokumentů uděláme elektronicky. Jak? To všem členům dáme vědět již v pondělí 15. 3., připravujeme dokumenty a pravidla tak, aby vše bylo v souladu s našimi stanovami a zákony.