Jak bude letos probíhat jednání Valné hromady? Co je pro to třeba udělat?
Vážení členové IFMA CZ!
Všichni jste 14. 3. 2021 obdrželi emailem nezbytně nutné dokumenty k jednání Valné hromady spolu s pokyny, jak postupovat.
S ohledem na nařízení vlády se Představenstvo IFMA CZ rozhodlo uspořádat jednání korespondenčním způsobem „per rollam“.
Co to pro Vás znamená?
- Projděte si přiložené dokumenty a nominace nových členů Představenstva
- Vyplňte svoje souhlasné vyjádření a podepište Hlasovací lístek
- Z předložených nominací vyberte své kandidáty a podepište Volební lístek
- Tyto dva dokumenty vraťte podle zadaných dispozic zpět na adresu ředitelky asociace nejpozději do 14. 4. 2021
S výsledky jednání a voleb bude seznámeni 15. 4. 2021 v odpoledních hodinách.
V případě jakýchkoliv dotazů je Vám k dispozici
Milena Machová – 606 302 637 – milena.machova@ifma.cz