Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Standardy pracoviště; Pravidla stěhování; Návrh dislokace kanceláří (workshop)

21. 10. 2020 @ 9:00 - 17:00

4.250Kč

5. den rekvalifikačního kurzu facility manažera akreditovaného MŠMT. Na seminář se lze přihlásit jednotlivě.

Tvorbu kancelářského prostoru za nás často zajišťují interiéroví architekti. Facility manažeři však musí být těmto architektům partnery. Musí být schopni zadat architektovi relevantní požadavky na pracoviště. Pokud facility manažer rozumí problematice pracovního prostředí, je pro architekta obrovským přínosem. Výsledný kancelářský prostor pak přináší radost nejen facility manažerovi a managementu společnosti, ale zejména je přínosný pro pohodlí zaměstnance a jeho výkon.

Často si neuvědomujeme, na co vše je potřeba “dát pozor”, když se připravuje, a hlavně realizuje stěhování. Je dobré být připraven a vědět, co vše se může přihodit a jak tomu předcházet.

  • Základní typy kancelářských prostor
  • Význam pracovního prostředí pro výkon
  • Jaký má pracovní prostor vliv na pracovníka
  • Ukázky různých řešení kanceláří
  • Základní pravidla a opatření při stěhování
  • Hygienické požadavky na pracoviště
  • Prostorové a fyzikální nároky pracoviště
  • Metodika tvorby kancelářské dispozice
  • Workshop s praktickou tvorbou kanceláře

Lektoři: Ing. Ondřej Štrup, IFMA Fellow, Ing.Arch. Zdeněk Rudovský, Ph.D., Tomáš Podrazil

Pořadatel

FM Institute
Telefon:
602226403
E-mail:
ondrej.strup@fminstitute.cz
View Pořadatel Website

Místo konání

Hotel Tristar
U Sluncové 14/71
Praha 8 - Karlín, Czech Republic 18600
+ Google Mapa
Telefon:
602226403

Přihlášení k newsletteru Ifma.cz