10. den rekvalifikačního kurzu facility manažera akreditovaného MŠMT. Na seminář se lze přihlásit jednotlivě.
Zamysleli jste se někdy nad tím, co Vás více rozčílí? Je to špatně posekaný trávník, nebo některá osobní služba jakou je třeba občerstvení? Později otevřená závodní jídelna je důvodem k rozmrzelosti mnoha pracovníků. Dobře fungující služby pro jednotlivé uživatele budov či zaměstnance jsou podstatně důležitější než mnohé technické služby (zde je dopad spíše nepřímý a projeví se později). Takzvané měkké služby jsou pro chod organizace velice důležité a mohou významně zvýšit produktivitu zaměstnanců (zamyslete se, jak mnoho času strávíte věčným zařizováním drobností, které nespadají do Vaší náplně práce). Seznamte se proto se základy FM služeb typu recepce, zajištění služebních cest, rezervace prostor, pořádání různých akcí, zajišťování kancelářských potřeb, stravování a občerstvení (včetně pití), zajištění interní dopravy a vozového parku, interní pošty, kopírovacích služeb, archivace a mnohých dalších.
Lektoři: Ing. Zdeněk Čežík, Monika Vlková, Bc. Tomáš Sedláček, MBA, Ing. Zdeněk Kadlec, MBA